hejhej allihopp.. min innebandy fakta:

hejhej
på mitt så kallade "fritids" har vi en innebandy turnering för tjejer, min klass har gjort ett lag som heter clas ohlson ,, vi har spelat 5 mather och så här blev resultatet:
1.4-0 till oss
2. 2-0 till oss
3. 1-0 till oss
4. 0-0
5. 0-1 till dom andra :(

men vi kom iallafall till final!!! :D

imorgon avgörs det! :D

nu har det varit..
det blev först 2-2 sen förlängd tid, men inget hände..
sen blev det straffar, dom la första och ,,, missa, då skulle jag lägga den men jag missade. :'(
då var det deras tur igen, och vet ni vad,, dom träffa ::'(( då skulle min kompis skuta men hon missade:'(
så vårt resultat blev 2:a av 6 lag:D bra va??

Kommentarer
Postat av: Sara

Aa, jättebra :)

2008-11-22 @ 15:41:02
URL: http://saradson.blogg.se/
Postat av: Meee,,

tack:D

2008-12-07 @ 19:26:39
URL: http://lovecanbeamazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0